Przeprowadzane u Twojego dealera Dacia nasze akcje przywoławcze mają na celu zabezpieczenie Cię przed potencjalnym, zidentyfikowanym problemem technicznym, zanim pojawi się on w Twoim samochodzie Dacia.
Etap 1
Wprowadź numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), aby sprawdzić, czy Twój samochód jest objęty akcją przywoławczą.
Etap 2
Jeśli Twój samochód jest objęty akcją przywoławczą, umów się na wizytę u wybranego dealera, który bezpłatnie i jak najszybciej zajmie się Twoim samochodem.
Etap 3
Oddaj swój samochód w umówionym terminie do wybranego Dealera, który wykona zalecenia związane z akcją przywoławczą.
PROSZĘ PODAĆ NUMER IDENTYFIKACYJNY (VIN)
Jeśli wcześniej otrzymałeś powiadomienie, że Twój samochód Dacia (VIN)
jest objęty Akcją Przywoławczą, skontaktuj się niezwłocznie z najbliższym dealerem Dacia.
nasz priorytet: Twoje zadowolenie
Jeśli marka Dacia zidentyfikuje produkt o potencjalnym zagrożeniu dla bezpieczeństwa lub przepisów prawa, organizuje akcję przywoławczą dla samochodów, których to może dotyczyć. Klienci są powiadamiani wraz z zaproszeniem na bezpłatną kontrolę i, jeśli będzie to konieczne, naprawę przez przedstawiciela marki Dacia.
VIN (Vehicule Identification Number) jest zapisany w dowodzie rejestracyjnym, w punkcie E lub w dolnej części przedniej szyby, składa się z 17 znaków.
Jeśli wcześniej otrzymałeś powiadomienie, że Twój samochód Dacia (VIN) jest objęty Akcją Przywoławczą, skontaktuj się niezwłocznie z najbliższym dealerem Dacia. Tego samochodu (VIN) może już nie być w wyszukiwarce na tej stronie.
Gromadzone dane są przetwarzane przez Renault Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i członków sieci Dacia w zależności od wybranego Autoryzowanego Partnera Dacii (Dealera) – zwanych łącznie Współadministratorami. Dane będą przetwarzane w celu umożliwienia korzystania z portalu i sprawdzenia objęcia pojazdu akcją przywoławczą, a także w celach związanych z realizacją ciążących na Współadministratorach obowiązkach prawnych, ewentualnego ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz realizacji praw z RODO. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, ich uzupełnienia i sprostowania, a także usunięcia, ograniczenia, przeniesienia oraz złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – na zasadach określonych w art. 15-22 RODO. Z wyżej wskazanych praw można skorzystać kontaktując się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w Renault pod adresem: renault.iod@renault.com.pl lub pocztą na adres: Renault Polska sp. z o.o., ul, Marynarska 13, 02-674 Warszawa. Dodatkowo osobom, których dane są przetwarzane przysługuje prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajduje się w Polityce Prywatności dostępnej na: https://www.dacia.pl/przetwarzanie-danych-osobowych.html.