Ty masz pytania, my mamy odpowiedzi.
Obsługa techniczna, akcesoria, systemy multimedialne, gwarancja, finansowanie…
Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi na pytania, których potrzebujesz.
Znajdź odpowiedzi na swoje pytania, przeglądając poniższe tematy
Twój najbliższy dealer Dacia z przyjemnością dobierze część, poda Ci jej cenę i zamówi ją dla Ciebie.
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie niebędącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Historia serwisowa pojazdu jest widoczna dla właścicieli (dot. tylko Klientów indywidualnych) nowych pojazdów zakupionych u Autoryzowanych Partnerów Dacia i posiadających status „właściciela” w bazie danych Dacia.
Kolejnym warunkiem jest zarejestrowanie konta My Dacia na takie same dane, na jakie zostało złożone zamówienie na samochód Dacia (adres mailowy użyty jako login oraz imię i nazwisko muszą być takie same jak podane dealerowi w momencie zakupu samochodu). W przypadku kiedy te warunki nie są spełnione, historia serwisowa nie będzie widoczna.
Historia serwisowa dostępna jest tylko w aplikacji mobilnej, nie jest ona dostępna po zalogowaniu się do konta My Dacia poprzez stronę internetową.
Paliwo E10 można stosować we wszystkich samochodach Dacia z silnikami zasilanymi benzyną.
Jeśli posiadasz samochód Dacia pochodzący z rynku polskiego, skontaktuj się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem 22-852-41-13. Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Przygotuj tylko numer nadwozia (VIN) swojego samochodu Dacia. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Jeśli posiadasz samochód Dacia sprowadzony z zagranicy, skontaktuj się z dealerem Dacia.
Instrukcje obsługi do samochodów Dacia są dostępne wyłącznie w formie pliku PDF.
W celu uzyskania instrukcji w pliku PDF, wyślij do nas formularz, podając numer nadwozia (VIN) pojazdu. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
„My Dacia” to portal dedykowany posiadaczom samochodów marki Dacia, który umożliwia interakcję ze swoim samochodem i pozwala wyświetlać liczne informacje (dostępność informacji i funkcji zależna jest od modelu pojazdu):
• przegląd informacji o pojeździe;
• dostęp do historii i kalendarza przeglądów oraz możliwość umawiania się na wizytę w serwisie;
• informacje o aktualnych ofertach dla pojazdu;
• przeglądanie i zarządzanie umowami i usługami;
• przeglądanie instrukcji E-Guide pojazdu;
• lokalizacja punktów ASO w pobliżu pojazdu;
• usługa assistance 24/7;
• itp.
Aplikację My Dacia można pobrać na smartfona za pomocą Sklepu Play lub AppStore. Dostęp do My Dacia jest również możliwy poprzez stronę internetową.
Aby pobrać aplikację „My Dacia”:
• otworzyć witrynę pobierania aplikacji na smartfonie Sklepu Play lub AppStore;
• wyszukać aplikację „My Dacia” w pasku wyszukiwania witryny pobierania na smartfonie;
• kliknąć „Pobierz” po znalezieniu aplikacji „My Dacia”.
Po zakończeniu pobierania na smartfonie pojawia się nowa ikona: „My Dacia”. Aplikacja „My Dacia” została zainstalowana na smartfonie.
Aby korzystać z aplikacji „My Dacia”, należy utworzyć konto użytkownika. W tym celu:
• otworzyć aplikację „My Dacia” na smartfonie;
• wybrać opcję „utwórz konto/zarejestruj się” w menu głównym aplikacji;
• wypełnić pola, wpisując informacje niezbędne do utworzenia konta, następnie zatwierdzić regulamin i zgody,
• kliknąć „utwórz konto/zarejestruj się” w dolnej części ekranu.
Na ekranie smartfona pojawia się komunikat potwierdzający utworzenie konta. Pod podany adres e-mail wysłana zostaje wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
• Potwierdzić i aktywować konto, klikając łącze w wiadomości e-mail potwierdzającej utworzenie konta „My Dacia”.
Aby dodać samochód do konta My Dacia, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
• uruchom aplikację My Dacia i zaloguj się
• kliknij ikonę zakładki „samochód” w lewym dolnym rogu ekranu, a następnie kliknij przycisk „dodaj samochód
• podaj numer indentyfikacyjny pojazdu (VIN)
• kliknij przycisk "zatwierdź"
Twój samochód został dodany do Twojego konta My Dacia
Historia serwisowa pojazdu jest widoczna dla właścicieli (dot. tylko Klientów indywidualnych) nowych pojazdów zakupionych u Autoryzowanych Partnerów Dacia i posiadających status „właściciela” w bazie danych Dacia.
Kolejnym warunkiem jest zarejestrowanie konta My Dacia na takie same dane, na jakie zostało złożone zamówienie na samochód Dacia (adres mailowy użyty jako login oraz imię i nazwisko muszą być takie same jak podane dealerowi w momencie zakupu samochodu). W przypadku kiedy te warunki nie są spełnione, historia serwisowa nie będzie widoczna.
Historia serwisowa dostępna jest tylko w aplikacji mobilnej, nie jest ona dostępna po zalogowaniu się do konta My Dacia poprzez stronę internetową
DACIA udziela gwarancji na akumulator napędowy na okres 96 miesięcy z ograniczeniem przebiegu do 120 000 km (bez limitu przez pierwsze 2 lata), w zależności od tego, co wystąpi wcześniej.
Zasięg nowej Dacii Spring wg WLTP w cyklu mieszanym w kilometrach w obu wersjach silnikowych (45KM i 65KM) wynosi do 220 km.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera. Formularz znajdziesz tutaj.
Cała gama samochodów Dacia jest dostępna tutaj, w menu w prawym górnym rogu.
Sprawdź również ofertę samochodów dostępnych od ręki.
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji, wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie niebędącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Instrukcje obsługi do samochodów Dacia są dostępne wyłącznie w formie pliku PDF.
W celu uzyskania instrukcji w pliku PDF, wyślij do nas formularz, podając numer nadwozia (VIN) pojazdu. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Jeśli posiadasz samochód Dacia pochodzący z rynku polskiego, skontaktuj się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem 22-852-41-13. Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Przygotuj tylko numer nadwozia (VIN) swojego samochodu Dacia. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Jeśli posiadasz samochód Dacia sprowadzony z zagranicy, skontaktuj się z dealerem Dacia.
Kod lakieru znajduje się na tabliczce znamionowej Twojego samochodu.
Pomóc Ci może również dealer Dacia.
Możesz to sprawdzić w My Dacia. Aplikację My Dacia w prosty sposób możesz pobrać z Google Play lub App Store.
Potrzebujesz tylko numeru nadwozia (VIN) pojazdu, a następnie wybierz zakładkę „Umowy i gwarancje” żeby sprawdzić daty gwarancji. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Możesz to sprawdzić tutaj.
Szczegółowe informacje uzyskasz również u dealera Dacia.
Ogólne Warunki Gwarancji DACIA wydawane są przez sprzedawcę przy odbiorze nowego samochodu od dealera DACIA.
Jeśli je zagubiłeś, chętnie Ci pomożemy, przygotuj tylko numer nadwozia swojego samochodu DACIA. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E i zadzwoń do nas 800 900 804 lub skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji, wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie niebędącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Tak, możesz to zrobić za pośrednictwem naszego sklepu Dacia Shop. To proste, potrzebny Ci będzie tylko nr nadwozia (VIN) i przebieg. Wskaż preferowanego dealera Dacii i wybierz usługę.
Twój najbliższy dealer Dacia z przyjemnością dobierze część, poda Ci jej cenę i zamówi ją dla Ciebie.
Producent udostępnia dokumentację techniczną pojazdów dla uprawnionych podmiotów zarejestrowanych z działalnością gospodarczą w branży motoryzacyjnej za pośrednictwem strony internetowej https://newdialogys.renault.com/.
Paliwo E10 to benzyna, która zawiera do 10% etanolu, co jest wzrostem w porównaniu do standardowej benzyny E5, zawierającej do 5% etanolu. Wprowadzenie E10 ma na celu redukcję emisji dwutlenku węgla i zanieczyszczeń, gdyż etanol jest paliwem odnawialnym i generuje mniej spalin niż tradycyjna benzyna.
Biopaliwa odgrywają ważną rolę w ochronie klimatu. Wytwarzają mniej gazów cieplarnianych w porównaniu do paliw konwencjonalnych. Stosowanie biopaliw, a tym samym wykorzystanie surowców odnawialnych, stanowi ważny wkład w globalną ochronę zasobów ropy naftowej.
Paliwo E10 ma w mniejszym stopniu pochodzić z przeróbki ropy naftowej, a większym ze źródeł odnawialnych. Tym samym ma przyczynić się do obniżki pod kątem emisji CO2 w sektorze transportu.
Paliwo E10 można stosować we wszystkich samochodach Dacia z silnikami zasilanymi benzyną.