Silniki BigsteraWybierz silnik, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom

Najoszczędniejszy w mieście

Silnik Hybrid 155

Silnik

155 KM

full hybrid155 KM mocy łącznie

Nawet

40 %

mniejsze zużycie paliwana cykl WLTP w mieście

Od

105 g/km

emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Jedź do

80 %

czasu w trybie w 100% elektrycznymw mieście

Silnik Hybrid 155 - Dacia Bigster

Technologia

Bigster Hybrid 155 łączy 4-cylindrowy silnik o mocy 109 KM 1, silnik elektryczny o mocy 49 KM 1, akumulator 1,4 kWh (280 V) i innowacyjną wielotrybową automatyczną skrzynię biegów bez sprzęgła.

 

Działanie

Silnik Bigstera full hybrid o mocy 155 KM i maksymalnym momencie obrotowym 205 Nm oferuje dynamiczny, w 100% elektryczny rozruch i szybkie przyspieszenie. Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania oraz umożliwia do 80% dłuższy czas jazdy po mieście na napędzie w pełni elektrycznym.

Moc podana 155 KM, moc rzeczywista 158 KM.

2 Moment obrotowy silnika elektrycznego 205 Nm, moment obrotowy silnika spalinowego 172 Nm

Najbardziej dynamiczny

Silnik TCe 140

Silnik

140 KM

mild-hybrid

Nawet

10 %

mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP

Od

122 g/km

emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Nawet

230 Nm

momentu obrotowego

Silnik TCe 140 - Dacia Bigster

Technologia

TCe 140 KM to połączenie 3-cylindrowego turbodoładowanego silnika benzynowego nowej generacji o pojemności 1,2 l opartego na cyklu Millera (zoptymalizowana wydajność i mniejsze straty podczas pompowania) z układem mild hybrid 48 V i 6-biegową manualną skrzynią biegów.

 

Działanie

System hybrydyzacji wspomaga silnik spalinowy podczas fazy rozruchu i przyspieszania, optymalizując przyjemność z jazdy i zmniejszając średnie zużycie paliwa (5,71 l/100 km) oraz emisję CO2 (122 g/km) o około 10% w porównaniu z silnikiem spalinowym o równoważnej mocy. 

Zjedź z utartych szlaków

Silnik TCe 130 4x4

Silnik 4x4

130 KM

mild hybrid

Nawet

10 %

mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP

Od

134 g/km

emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Do

230 Nm

momentu obrotowego

Silnik TCe 130 4x4 - Dacia Bigster

Technologia

Wyposażony w napęd na wszystkie koła i 6-przełożeniową manualną skrzynię biegów, Bigster TCe 130 4x4 oferuje 5 trybów jazdy z przekładnią Terrain Control, aby poradzić sobie na wszystkich rodzajach dróg.

Trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 litra jest wspomagany przez układ mild hybrid 48V. 

 

Działanie

Układ hybrydowy wspomaga silnik podczas fazy ruszania i przyspieszania, zmniejszając zużycie paliwa i emisję CO2 oraz gwarantując doskonałą przyjemność z jazdy.
Hamowanie regeneracyjne ładuje akumulator o pojemności 0,8 kWh w sposób całkowicie przejrzysty dla kierowcy.

Dla długodystansowców

Silnik Eco-G 140

Silnik

140 KM

mild hybrid

Nawet

10 %

mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP

Od

118 g/km

emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Ponad

1400 km

łącznego zasięgułączny zasięg ze zbiornikami benzyny i LPG

Silnik ECO-G 140 - Dacia Bigster

Technologia

Silnik ECO-G 140 może być zasilany benzyną lub skroplonym gazem ropopochodnym (LPG), z których każdy ma własny zbiornik. 

 

Bigster oferuje po raz pierwszy 3-cylindrowy silnik 1,2 l z turbodoładowaniem, łączący dwupaliwową jednostkę benzyna + LPG i układ mild hybrid 48V.  

 

Działanie

Przełączanie z jednego paliwa na drugie jest szybkie i niezauważalne dzięki przełącznikowi doskonale zintegrowanemu z deską rozdzielczą. Układ hybrydowy wspomaga silnik podczas ruszania i przyspieszania, optymalizując przyjemność z jazdy i wydajność.