Dacia Jogger w opinii osób, które używają jej na co dzień

Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę. eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.

Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Jogger

eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.

4.5 / 5 Bardzo dobrze

24 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki

66%

4 gwiazdki

25%

3 gwiazdki

4%

2 gwiazdki

4%

1 gwiazdki

0%

3.11.2023

nowsza wersja nawigacji

2.10.2023

.

2.10.2023

Na pewno na plus można zaliczyć siedem miejsc i pojemność bagażnika, gdy ostatni rząd siedzeń jest złożony. Niewątpliwym atutem jest też cena oraz fakt, że auto jest wyposażone w moduł CarPlay i jego androidowy odpowiednik. Podstawowe rzeczy są, czujniki parkowania i wspomaganie hamowania też uratowały mnie co najmniej dwa razy przed utratą zniżek ubezpieczeniowych. Kolor całkiem ładny (ciemna zieleń), auto sprawdza się na długich trasach.

Natomiast na minus muszę zaliczyć fakt, że ten moduł nie działa prawidłowo, jeżeli używa się kabla i w miarę nowego iPhone'a. Trzeba zainwestować w przejściówkę, która pozwala używać CarPlay po Wi-Fi lub mieć moduł Wi-Fi na pokładzie. Jedno gniazdo USB to też mało jak na obecne czasy, szczególnie w samochodzie siedmioosobowym.

Kolejnym dużym minusem jest sposób działania silnika. Bardzo łatwo o to, żeby zgasł podczas ruszania spod świateł, pod górkę itp. Dodatkowo mój egzemplarz miał problemy z elektroniką i wylądował w serwisie mając przejechane 1999 km.

Innym problemem jest sposób działania czujników deszczu i ich brak połączenia ze światłami drogowymi. Jadąc w dzień w ulewnym deszczu trzeba pamiętać, aby ręcznie przełączyć światła na drogowe, bo w trybie automatycznym samochód tego nie zrobi.

Trochę brakuje funkcji automatycznego ręcznego zaciąganego po zawsze po zatrzymaniu pojazdu, ale jest wspomaganie ruszania pod górę, co w tak dużym aucie z tak małym silnikiem jest niezwykle pomocne.

1.03.2024

Samochód tylko dla osób do 1.75 m. Akumulator 12V po 136 dniach wymaga ładowania. Klosze reflektorów przednich zawilgocone. Mam 188 cm wzrostu co niestety wiąże się z użytkowaniem ekstremalnym - wsiadanie i wysiadanie jako kierowca to ciągła obawa o złamanie karku, podłokietnik hmm to musiałbym jeszcze dołożyć jakąś poduszkę o wysokości co najmniej 10 cm (brak regulacji), sterowanie szybami to zawsze obawa by nie otworzyć tylnych zamiast przednich szyb. Dalej światła przeciwmgłowe oraz drogowe barwy odbiegającej od mijania, wręcz powodują ściemnienie widoczności - większość tras pokonuję w nocy. Wyświetlacz który ma za mało pamięci, bowiem nawigacja zawiesza się, na szczęście w smartfonie działa bez zarzutu. Po miesiącu himeryczne działanie czujników parkowania - potrafią same podczas jazdy na środkowym pasie i jasnym wolnym z każdej strony sygnalizować przeszkody widma. Bardzo niedostępne miejsca by regulować dysze przednich spryskiwaczy. Co do oświetlenia, to serwis Dacia nie wie jakie są wartości żarówek do ich wymiany na światło białe z homologacją. Brak sterowania oświetleniem dla pasażerów z miejsca kierowcy. Oświetlenie bagażnika tylko z lewej strony. Brak doświetlenia na zakrętach przy niskiej prędkości. Spalanie w cyklu miejskim większe niż w 3. letnim Dusterze także 1.0 z LPG. Bardzo twarde amortyzatory.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

POZNAJ DACIĘ JOGGER