Sandero Stepway w opinii osób, które używają jej na co dzień

Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę.

eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.

Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Sandero Stepway

eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.

4.5 / 5 Bardzo dobrze

153 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki

69%

4 gwiazdki

20%

3 gwiazdki

4%

2 gwiazdki

3%

1 gwiazdki

1%

15.03.2025

Bardzo podoba mi się w moim aucie rozwiązanie wskaźników poziomu paliwa i gazu. Czytelny wskaźnik i płynne przejście z benzyny na gaz. Auto jak się rozgrzeje bardzo dobrze przyspiesza co daje duży komfort np przy wyprzedzaniu i nie ma tu znaczenia czy akurat jedziemy na benzynie czy na gazie. Niestety auto zanim się rozgrzeje jak by nie mogło nabrać mocy - pomimo wciskania pedału gazu, auto bardzo powoli przyspiesza. Potem moim zdaniem zbyt szybko przełącza się na gaz, i tu też przez chwilę musi popracować, zanim nabierze mocy. Trwa to ok. 3-5 min. Może to taki urok małego silnika. Co do wnętrza jest bardzo przyjemne, materiały dają poczucie komfortu, ale jest zdecydowanie za słabe oświetlenie kabiny by nocą podziwiać wnętrze. Zwłaszcza z tyłu bardzo brakuje dodatkowego oświetlenia w podsufitce. Nocą nawet ciężko znaleźć klamkę otwierania drzwi w kabinie. W bagażniku jest za dużo odsłoniętych elementów z blachy. Niewielkim kosztem można by podnieść standard auta - blachę wewnątrz bagażnika od strony tablicy rejestracyjnej osłonić plastikiem, albo chociaż wykładziną. I tak są w tej blasze dziury, które mogły by posłużyć do mocowania osłon. Ogólne moje wrażenie z Sandero Stepway jest bardzo pozytywne. Aut bardzo zwrotne, z przyjemnym zawieszeniem, które dobrze sobie radzi nawet na dużych wybojach. Silnik pracuje stosunkowo cicho, chociaż mogła by być trochę lepiej wygłuszona komora silnika. Podgrzewane siedzenia są bardzo fajnym dodatkiem - 10 letni syn zawsze pakuje się na przód, żeby się podgrzać. W tym przedziale cenowym i segmencie małych crossover na pewno warto je wziąć pod uwagę - ja nie żałuję.

31.03.2025

Konfiguracja auta spełniła moje oczekiwania w 80%: pakiet zimowy, wszystkie systemy bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Do tego jako tradycjonalista chciałem hamulec ręczny, tradycyjny kluczyk - i mam. Brakuje mi dodatkowych portów USB na konsoli z przodu oraz USB i gniazda 12 V z tyłu. Android auto - niestety tylko przez przewód USB podłączony do gniazda na desce rozdzielczej - przydałby się bezprzewodowy, albo drugie gniazdo USB zdolne do odczytu np. pendrive´a z muzyką.

Denerwujący jest też brak możliwości zapisania własnych ustawień po włączeniu "my safety pro".

Ale generalnie auto jest jak najbardziej warte swej ceny, wystarczająco komfortowe /nawet trasa 500 km/, zwinne, silnik 1,0 l, 100 Km na gazie zapewnia absolutnie zadawalające przyspieszenie w ruchu miejskim i także bezpieczną jazdę na autostradzie, gdzie nie czujemy się zawalidrogą. Jasne, że "siostrzane" odpowiedniki dzielące z Dacia techniczne elementy - Renault Clio czy Mitsubishi Colt są może trochę elegantsze i staranniej wykończone we wnętrzu. Zamiast jednak pukać w twarde plastiki w Dacii lepiej puknąć się w głowę i zaoszczędzić sporo pieniędzy kupując auto będące kwintesencją codziennej użyteczności, porządnego wykonania, ergonomii, oszczędności w eksploatacji. Auto oferujące moim zdaniem najlepszą na rynku aut tej klasy relację ceny do osiągów i funkcjonalności.

To współczesny prawdziwy "samochód dla ludu", detronizujący zasłużenie znaną niemiecką markę o tej samej nazwie...

24.03.2025

Samochod jak najbardziej fajny, fajne wyposażenie. Wygląd nie najgorszy. Jednak są mankamenty - asystent pasy ruchu zachowuje tak jak by lepiej znał drogę niż kierowca. Gdy pada deszcz lub śnieg, a kierowca próbuje dostosować się do warunków asystent walczy z tobą bo uwaza że jest ok co nie jest prawdą. Czujki parkowania działaj jak chca albo się włącz albo nie. Nie umiem wyłapać tego chyba. A tablet ma czasem zawiechy podczas uruchamiania samochodu nie wiem dla czy czy jest to wina softwera czy tego że nie aktualizacji nie pobiera. Ogólnie samochód fajny i komfortowo się jeździ. Jedne minut niby eko ale brak wydrukowanej instrukcji w samochodzie to lekka przeginka bo otoz coś chce sprawdzić od ręki nie stety albo filmiki albo wertowanie gdzieś w czeluściach komputera lub telefonu nie zawsze się sprawdza.

9.03.2025

Ogólna ocena dobra. Ale mam parę uwag dotyczących łatwości użytkowania. Umieszczenie wejścia USB oraz uchwytu na telefon przy ekranie jest strasznie frustrujące, zbyt mało miejsca, które powoduje trudności z umieszczeniem telefonu, którego uchwyt "zachodzi" na ekran. Kłopoty z integracją nawigacji, system domaga się oryginalnego kabla do telefonu, nie krótszego niż 1 m. Na innym nie działa. Statyczny obraz na ekranie, trzeba przesuwać strzałkami, nie jest dotykowy, obecnie to już jest standard. Ponadto brak wieszaków przy uchwytach w tylnej części samochodu i nieergonomiczne opuszczanie osłon słonecznych, zagłębienie na dłoń tylko po stronie odokiennej. Pilot zamykający samochód reaguje w momencie przejścia na tył samochodu w celu otwarcia bagażnika. Mechanicznie auto spisuje się bardzo dobrze.

Alina

13.03.2025

Sandero "ujeżdżane" od 27 grudnia 2024. Do tej pory 6000 km i brak poważnych zarzutów. Z tych mniejszych, to fakt, że korek oleju w skrzyni biegów nie był dokręcony i trochę już wyciekło - czysta ciekawość kazała mi zdjąć osłonę podwozia i tam zajrzeć. 1/4 obrotu załatwiła sprawę. Może jeszcze to, że małe krążki samoprzylepnej taśmy naklejone z tyłu pod klapą bagażnika (pod gumowe odbojniki) nie znajdowały się w miejscu zaznaczonym przez producenta tylko 1,5 cm przesunięte... I to chyba wszystko na dziś:-)

9.03.2025

Lepiej spasowane plastiki, i wyłożony schowek czymś miękkim bo cokolwiek tam leży to hałasuje na wybojach. Więcej koni mechanicznych. Acha i zeby poszczegolne systemy bezpieczeństwa odlanczac pojedynczo. Bardzo mnie irytuje pikanie po przekroczeniu predkosci i podczas czytania znakow. Fajne jest wylanczanie tego jednym przyciskiem ale wtedy wynancza sie wszystko. A chcialbym tylko wylonczyc pojedyncze systemy.

31.03.2025

Dynamika silnika bardzo pozytywnie zaskakująca, doskonała ekonomika jazdy LPG. Silnik dobrze wyciszony.Fajna stylistyka nadwozia.

Lampy LED duży plus.

Niska kultura pracy zimnego silnika przy ujemnych temperaturach.

Przełączanie z mediów na radio przy pomocy manetki powinno być bardziej płynne.

Generalnie jestem bardzo zadowolony i pozytywnie zaskoczony.

4.03.2025

Bardzo podoba mi się auto, ciekawy kolor, konwertowalne relingi dachowe, bezprzewodowe android auto i tempomat daja super przyjemnośc z jazdy, tak samo jak wspomaganie ruszania pod górkę. Z drobnych mankamentów to resetowanie ustawień po ich zmianie. Chciałem wyłączyć denerwujące funkcje, ale niestety po 3 sekundach aktywują się ponownie.

27.03.2025

Nie podoba mi się jedynie wystający element kształtu linii drzwi przednich tzn. wystający element na wysokości klamki. Nierówna linia przy otwartych drzwiach , może dojść do zahaczenia przez luźne części ubrania podczas wsiadania w przypadku braku możliwości otwarcia na całe szerokości drzwi (np. ciasnota w miejscach parkingowych)

9.03.2025

Bardzo pozytwnie oceniam dynamikę silnika a jest to wersja 1.0 z gazem. Spalanie przy jezdzie miejskiej na poziomie 7.5 l gazu jest super.Wybrałam wersje stepway . 95 % jazd wykonuje sam i wielkosc wnetrza jest wystarczająca.

Uwagi mam tylko do wyciszenia

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

POZNAJ DACIĘ SANDERO STEPWAY

Te modele również mogą się podobać...

DUSTER
DUSTER
Już od 80 800 zł
SANDERO
SANDERO
Już od 61 300 zł